Pages Menu
TwitterRssFacebook
Categories Menu

Posted on 9月 1, 2016 in ライブ

すりとぅてぃ島ぬ子〜We are the world ウチナーグチver.〜@アルテ崎山


2016/8/21 いんやくりおバースデイライブ〜すりとぅてぃ島ぬ子〜 @アルテ崎山  出演: いんやくりお かなやりみ 上原一仁 Nami-hey!   飛び入りスペシャルサポート 伊集タツヤ。  宇宙初の We are the world うちなーぐちver. 「すりとぅてぃ島ぬ子」 前代未聞の豪華セッション!  ありがとうございました!  シンジさんみやこさんいつもありがとう(^^) 動画編集:いんやくりお

歌詞

今(なま)どぅやる 皆(んな)さーに 肝(ちむ)あーさ
明日(あちゃー)ぬ たみ 命(ぬち)ぬ たみ
知らんぐぁーしや さんどーやー  わったーや 兄弟(ちょーでー) どぅ
うまんちゅ すりてぃ 肝(ちむ)愛(がな)さ

わったー まじゅん 力あーち
「愛(かな)さんどぅー」んでぃ うんぬきやびら
皆(んな)が 幸(しあわ)しに 生ちちいかりーし
御天加那志(うてぃんがなし)や 命(ぬち)きみそーち

(★)わったーや 仲間(しんか)どぅー   すりとぅーてぃー 島ぬ子(くゎ)
わったー やぐとぅ 明日(あちゃー) 創(ちゅく)いん   ヒヤ! 今(なま)から 始まいんどー
わったー 明日(あちゃー)どぅ 選(いら)ぶ   命(ぬち)や むる ちながとーん
みるくゆがふ 創(ちゅく)らりーん

人(ちゅ) 助(たし)きーねー むる 幸(しあわ)しに ないんどー
明日(あちゃー)ぬ たみ  命(ぬち)ぬ たみ
知らんぐぁーしや さんどーやー  わったーや 兄弟(ちょーでー) どぅ
今(なま) まじゅん 命(ぬち)ぬ ぐすーじ さびら

(★)くりかえし

落(う)ちくみたる時(とぅち) うっちんとぅー さんてーん
信じてぃ いかな  皆(んな)助(たし)きあーてぃ いかな
想(うむ)いゆ 一(てぃー)ちに しーどぅんしぇー
世(ゆ)ぬ中や 変(け)えてぃ いかりんどー

(★)くりかえし

(★)くりかえし

(口説) 愛(かな)さするたみ 助(たし)きあうたみ  まじゅん 生ちちいちゅん ぐすーじさびら
うまんちゅ すりとぅてぃ 御天加那志(うてぃんがなし)ぬ 愛(かな)さ なし子(ぐゎ) ぐすーじさびら